1. Bevezető rendelkezések

  • Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazza az itt meghatározott Pedikűrmester Kft. szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által üzemeltetett szolgáltatások (továbbiakban „szolgáltatás”) használatára és a szolgáltatásokat igénybevételére vonatkozó feltételeket.
  • Az ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a Szolgáltató labapolocentrum.hu weboldalán (továbbiakban „honlap”).
  • A honlapon, webshopban bemutatott információk, illetve az egyéb távollévők közötti eszközökkel történő Megrendelések esetén az Ügyfél megrendelésérének elküldése adott szerződés megkötésére vonatkozó felhívásaként értelmezendő, nem pedig a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:64 (1) bekezdésében foglalt rendelkezései szerinti ajánlatként.
  • A honlapon, webshopban történő vásárlás ‒ a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon ‒ elektronikus úton, valamint telefonon leadott megrendelés útján lehetséges.
  • A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
  • A jelen Szabályzat hatálya azokra a fogyasztónak minősülő és fogyasztónak nem minősülő Ügyfelekre terjed ki, akik a Webáruházat használják, megrendelést adnak le, illetve akikkel szerződés létrejön, amennyiben az Ügyfél elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.
  • A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

2. A Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás)

Név: Pedikűrmester Kft.
Székhely: 2713 Csemő, 2. dűlő 5.
Levelezési cím: 2713 Csemő, 2. dűlő 5.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 13-09-235564
Adószám: 32619827-2-13
Képviselő: Jakab-Czira Zsuzsanna
Telefonszám: +36/30-382-4442
E-mail: info@labapolocentrum.hu
Honlap: https://labapolocentrum.hu

Tárhelyszolgáltató: Websupport Magyarország Kft.
1119 Budapest, Fehérvári út 97-99. Email: info@mhosting.hu

3. Fogalommeghatározások

Áru / Termék:
a) ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia, valamint
b) ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit (a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru);

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Felhasználó / Ügyfél / Vásárló: Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

Felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatás: olyan tevékenység, amely a felnőttképzési tevékenység keretében szervezett oktatás, képzés egyénre szabott kialakításának elősegítésére, a képzés hatékonyságának javítására vagy a munkavállalás elősegítésére irányul

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek alapján a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, ideértve a digitális szolgáltatásokat is;

Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt,

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;

Vállalkozás: a természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet – ideértve a külföldi székhelyű vállalkozás magyarországi fióktelepét is –, aki, illetve amely önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében jár el;
aki a honlapon történő megrendelés során cégnevet, adószámot ad meg.

Vételár: az áruért, szolgálatásért fizetendő ellenszolgáltatás

4. Árak

  • A honlapon, webshopban feltűntetett árak alapértelmezésben forintban értendők, mely tartalmazzák az általános forgalmi adót és az esetleges egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Az árak a felhasználói felületen történő beállításoknak megfelelően más pénznemben is megjeleníthetők.
  • Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az árakat módosítja. Az árak módosítása a már megkötött szerződésekre nem terjed ki.
  • Amennyiben az adott áru, termék, szolgáltatás ára hibásan került feltüntetésre (pl.: 1 Ft-os ár, kedvezményt tévesen feltüntető ár), a Szolgáltató nem köteles az áru, szolgáltatás hibás áron történő értékesítésére. Ez esetben a Szolgáltató felajánlja az áru valósán áron történő megvásárlásának lehetőségét, az Ügyfél jogosult ‒minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül ‒ lemondani a megrendelést, vagy valós áron a megrendelni a kívánt árut, szolgáltatást
  • Online bankkártyával történő fizetés, illetve banki átutalás kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

5. Áru, szolgáltatás lényeges tulajdonságairól történő tájékoztatás

  • A honlapon, webshopban szereplő megvásárolható áruk, igénybevető szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes áruknál, szolgáltatásoknál lévő leírásban található tájékoztatás.
    Minden esetben az Ügyfél / Vevő részére átadásra kerül a megvásárolt áruhoz, termékhez tartozó használati utasítás, részletes tájékoztatás.
  • Az áru, termék képe mellett feltüntetésre kerül a termék eladási ára, egységára, a termék megnevezése és kiszerelése, valamint az esetleges figyelemfelhívó jelzések, feliratok, valamint az esetleges szállítási költség

6. Megrendelés / Vásárlás

  • A honlapon, webshopban minden nap 0-24 óra között lehetőség van ‒a termékkategóriák szerint tematikusan rendezett és rendszerezett ‒ áru, szolgáltatás megrendelésére, megvásárlására. Lehetőség van továbbá a megrendeléssel kapcsolatos segítségnyújtásra telefonon. A rendelések leadása, mindenkor a shopon keresztül történik.
  • Az Ügyfél / Vásárló a regisztrációt követően az e-mail címe és a jelszava megadásával a saját fiókjába történő bejelentkezéssel, valamint regisztráció nélkül is válogathat és vásárolhat a honlap, webshop kívánatából.
  • Az Ügyfél / Vásárló kiválasztja az általa megvásárolni kívánt terméket, beállítja a termék darabszámát, majd a „Kosárba” gomb megnyomásával a Kosárba helyezi; ekkor jól láthatóan megjelenik a termék neve és annak mennyisége.
  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos termékeknél korlátozza az egy Ügyfél által rendelhető mennyiséget.
  • A Kosár tartalma bármikor megtekinthető a „kosár” ikonra kattintva. A
  • „Kosarad tartalma” feliratra kattintás után ellenőrizhető, módosítható és üríthető a Kosár tartalma. Amennyiben az Ügyfél további terméket szeretne kosárba helyezni a „X” gomb megnyomásával kedve szerint tovább folytathatja a vásárlást.
  • Amennyiben az Ügyfél / Vásárló nem szeretne további terméket vásárolni, „Kosár” ikonra kattintás után a „Kosarad tartalma” feliratra nyomva ellenőrizheti a kosár tartalmát.
  • A „Pénztár” gombra kattintva, megjelenik a rendelés tartalmának összegzése.
  • Amennyiben a „MEGRENDELÉS ÖSSZEGZÉS” helyes azaz a megvásárolni kívánt árú és darabszámú árut, terméket, szolgáltatást tartalmazza a „Megrendelés” ikonra kattintva felkínálja a rendszer a Regisztrált „Visszatérő vásárló” számára a saját fiókba történő belépést, az „Új vásárló” részére a „REGISZTRÁCIÓ” lehetőségét. Az Ügyfél / Vásárló választása alapján az általa kívánt módon folytathatja a vásárlást és léphet tovább személyes adatai és számlázási címe megadásához.
  • Az Ügyfél a szükséges kapcsolattartási adatokat megadását követően kiválaszthatja a Fizetési-, és Szállítási módot. A „MEGRENDELÉS ÖSSZEGZÉS” minden esetben a választott Fizetési-, és Szállítási mód valamennyi költségét is tartalmazza az „Összesen” fizetendő díj.
  • Az Ügyfélnek lehetősége van bármely adat módosítására a Megrendelés elküldéséig. A Megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés” feliratra kattintást követően kerül sor.
  • A rendelés leadása tehát a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél / Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
  • A Megrendelés elküldése előtt az Ügyfélnek / Vásárlónak nyilatkoznia kell, hogy tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-et, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Az Ügyfél / Vásárló nyilatkozatát az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg.
  • A Megrendelés / Vásárlás menete tömören összefoglalva a következő:
  1. Termék/ek kiválasztása
  2. Szükséges Adatok Megadása
  3. Szállítás és fizetés kiválasztása
  4. Adatok ellenőrzése
  5. Megrendelés elküldése

7. Fizetési módok

  • Utánvételes fizetés: 150 000 Ft maximális kosárértékig lehetséges. Ezen felüli összeg esetén az utalásos fizetési lehetőséget szükséges választani.
  • Bankkártyával történő fizetés: Legegyszerűbb, leggyorsabb és teljesen biztonságos fizetési mód (kivéve pedikűrgép kifizetése). Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Átutalás: Csak és kizárólag előre utalással történhet

8. Szállítási módok

  • GLS Futárszolgálat
  • MPL Magyar Posta Logisztika futárszolgálat

A Pedikűrmester Kft. fenntartja a jogot, hogy operatív vagy logisztikai okokból, a szállítási díj változatlanul hagyása mellett, külön értesítés nélkül a megrendelő által megjelölt futárszolgálatot másik, egyenértékű szolgáltatásra változtathatja. 

9. Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek / Vásárlónak a Megrendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a honlapon a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.

10. Megrendelés visszaigazolás / Szerződés létrejötte

  • A megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezése a Vásárló részéről ajánlatnak minősül és ajánlati kötöttséget hoz létre.
  • Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus e-mail-ben legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
  • A Szolgáltató visszaigazoló e-mail-je nem minősül az Ügyfél ajánlatának elfogadásának, ezen visszaigazoló e-mail arról tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz a közölt adatokkal megérkezett.
  • A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – az Ügyfél ajánlatának megérkezését visszaigazoló e-mail üzenetet követően – a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben (e-mail-en) az Ügyfélnek.
  • Az e-mail útján közölt nyilatkozatok akkor tekintendőek a másik félhez megérkezettnek, amikor az az érintett fél számára hozzáférhetővé válik.
  • Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – Ügyfél által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik, a visszaigazolás ebben az esetben is az Ügyfél számára hozzáférhető. Az előbbiekre tekintettel a megrendelés során bizonyos ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.
  • Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
  • Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Megrendelést törölnie szükséges az Ügyfélnek és új megrendelést feladnia a helyes adatokkal.
  • Rendezvény, oktatás esetén: 

A szakmai rendezvényekre, oktatásokra megvásárolt jegyekkel kapcsolatban az alábbi feltételek érvényesek:
Jegyvásárlás véglegesítése: A jegyvásárlás véglegesítése után a jegyek ára nem téríthető vissza. Ez alól kivételt nem teszünk, beleértve a résztvevő távolmaradását, vis maior eseteket, vagy egyéb személyes körülményeket.
Jegyek átruházása: A megvásárolt jegyek átruházhatók egy harmadik félre, amennyiben a résztvevő előzetesen értesíti a szervezőket a változásról. Az új résztvevő a jegy átvételével automatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A jegy átruházásáról a szervezőket legkésőbb a rendezvény, oktatás kezdését 24 órával megelőzően írásban tájékoztatni szükséges.
Esemény módosítása vagy lemondása: Amennyiben a szervezők bármely okból lemondják az eseményt, a jegyvásárlóknak jogukban áll a jegy árának visszatérítését kérni. Amennyiben népegészségügyi okokból a személyes rendezvény megtartása ellehetetlenülne, a szervező fenntartja a jogot a rendezvény online módon történő megtartására.

11. Megrendelés visszaigazolás / Szerződés létrejötte

A Vásárló lehet fogyasztó vagy vállalkozó, akikre egyes esetekben eltérő szabályok vonatkoznak. Az elállási jog internetes vásárlás esetén a Fogyasztókat illeti meg, de a Szolgáltató önkéntesen megengedi, hogy Vállalkozás is élhessen elállási joggal. Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult a teljes vételárból 5%-ot visszatartani.

A Fogyasztónak minősülő ‒ kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy ‒ Ügyfélnek / Vásárlónak joga van ahhoz, hogy a Szolgáltatóval kötött szerződéstől 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elálljon.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

  • Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
  • A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
  • olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;

Ha a Fogyasztó a Szerződéstől eláll, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített a szállítási költség kivételével valamennyi ellenszolgáltatást. A kipróbálás mértékű és a kipróbáláson túli mértékű termékhasználat által okozott értékcsökkenés mértékét a Szolgáltató jogosult az elszámolás alkalmával a vételárból levonni.
A Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja amíg a terméket, termékeket nem kapta vissza.

  • Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére
  • A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
  • A Fogyasztó köteles a terméket a Szolgáltatónak késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A visszaküldési határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt a terméket a Szolgáltatónak elküldi vagy átadja. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.

A Fogyasztó a terméket az alábbi címre küldheti vissza:
Pedikűrmester Kft.,
6768 Baks, Fő u. 90/1.

12. Hibás teljesítés

  • szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

13. Kellékszavatosság

  • Az Ügyfél / Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Az Ügyfél / Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  1. kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél / Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  2. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél / Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja (kivéve Fogyasztó esetén) vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél / Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • Fogyasztó a hibát a Szolgáltató költségére nem javíthatja ki, illetve mással nem javíttathatja ki.
  • Az Ügyfél / Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó és Szolgálató / Vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.
  • Az Ügyfél / Vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
  • A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a Termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett.
  • Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.
  • A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

14. Termékszavatosság

  • Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, a termék előállítójától és forgalmazójától, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.
  • A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét az Ügyfél/fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  • A gyártó, a termék előállítója és forgalmazója mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
  1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  2. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  3. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
  • A gyártónak, a termék előállítójának, a forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

15. Panaszkezelés

  • A Pedikűrmester Kft, mint Szolgáltató valamennyi Ügyfel / Vásárló részére
  • minden esetben a megfelelő (kiváló) terméket, szolgáltatást kívánja nyújtani.
  • Amennyiben bármely termékünkkel, szolgáltatásunkkal nem lenne elégedett, kérjük jelezze az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:
  • A Fogyasztó szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  • A Fogyasztó írásbeli panaszát a Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított
  • 30 (harminc) napon belül megválaszolja és intézkedni annak közlése iránt
  • A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató köteles megindokolni.
  • A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • A Fogyasztó panasza elutasítása esetén a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
  • A békéltető testület hatásköré tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságával, termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelenségének esetén pedig az ügyben döntéshozatal a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, és hatékony költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
  • A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét a jelen ÁSZF 1 számú melléklete tartalmazza
  • A Fogyasztó panaszával fogyasztóvédelmi hatósághoz ‒a fogyasztóvédelmi hatóság feladatait elsőfokon ellátó megyei kormányhivatalok (fővárosi kormányhivatal) járási (fővárosi kerületi) hivatalaihoz ‒ fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon.
  • A Fogyasztó / Vásárló a jogvita rendezése érdekében bírósági eljárást kezdeményezhet.

16. Záró rendelkezések

  • A Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult módosítani a jelen ÁSZF feltételeit és annak Mellékleteit.
  • A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a honlap, webshop felületén keresztül tájékoztatja.
  • Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különösen:
  • Polgári Törvénykönyvről szóló a 2013.évi V. törvény,
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CVL. törvény,
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
    (II. 26.) Kormányrendelet.
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.
    (IX. 22.) Korm. rendelet

A szerződéses viszonyból származó valamennyi jogvita tekintetében a felek kikötik és alávetik magukat a Ceglédi Városi Bíróság, illetve – amennyiben az eljárás megyei bírósági hatáskörbe tartozik- a Fövárosi Bíróság kizárólagos illetékességének.